Alla inlägg under januari 2011

Av Elin - 20 januari 2011 21:13

Här kommer ett litet inlägg om hur jag har haft det idag.

Vilket fantastiskt väder det har varit idag jag brukar gå en kvarts promenad när jag har lunchrast på jobbet och idag var det helt fantastiskt att vara ute och gå i det vackra vädret.

Nä nu ska jag gå ner och mumsa på lite frukt innan jag går och lägger mig.


Av Elin - 19 januari 2011 17:50

På radion i morse spelade dom en låt av Johnny Cash och det är inte ofta det händer.Och jag tycker att han sjunger väldigt bra.

När jag satte mig i bussen på väg till kramfors så tittade jag ut och då kunde jag se en fantastiskt fin Måne.

Det dåg ut som om det var ett eldklot som svävade förbi allt och alla.

Den var så vacker.

Jag fick sluta lite tidigare från jobbet idag för att jag skulle gå ner till kramfors för att klippa mig inne i hårsalongen Sonjas.

Här nedanför ser ni en bild hur det vart.


  

Av Elin - 18 januari 2011 16:52

Hej på er alla  som har längtat efter att jag ska börja skriva här på bloggen igen.

Och nu har jag bestämt mig att jag ska börja göra det igen.

Idag har jag varit inne i ett klassrum där jag läser bl.a barnkunskap men vi hade också annat på schemat idag.

När jag kom hem gick jag en promenad runt Näs tillsammans med Nalle

eftersom det var längesedan jag träffade henne.

Ikväll är det dags för en ny säsong av motions gympa inne i Byns gympasal.


Så jag hoppas att ni kommer att fortsätta läsa och jag lovar er att jag ska bli bättre på att skriva inlägg oftare.


Ovido - Quiz & Flashcards