Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Elin - 29 januari 2011 23:30

Vilken kväll mamma och jag har haft.

Vi är super nöjd med kvällens Idol konsär.

Den som var bäst var så klart Geir Rönning.
Det var en härlig stämning hela kvällen men den blev ännu härligare när dom avslutade med Låten All i need i you då alla i arenan ställde sig upp och sjöng med på refrängen.
När vi kom hem till morbrors lägenhet väntade pappa på oss liggande i soffan.

Vi tog en kopp te och såg på solsidan innan vi gick och lade oss.
God natt

Av Elin - 29 januari 2011 22:15

Lördag eftermiddagen åkte jag mamma och pappa till Övik.

För mamma och jag hade biljetter till Idol live som skulle uppträda i fjällrävens center klockan 20:00.
innan vi skulle göra iordning oss för kvällen gick mamma och jag på stan.

Och när jag gick in på Jack and Jones så såg jag att min favorit från idol Geir Rönning står i kassan och hjälpte till.

Så jag gick fram och fråga om jag fick hans autograf.


Autograf fick jag och jag fick också ett kort på oss tillsammans.

Här nedanför ser ni hur det vart.


  

Ovido - Quiz & Flashcards