Alla inlägg under januari 2009

Av Elin - 30 januari 2009 16:21

Jag skulle vilja berätta en sak för er.Jag är  nämligen med i en film som kommer att visas till hösten.Filmen handlar om ett gäng som bor på ett boende som en dag kapar en buss tillsammans för att komma ut och se världen och uppfylla sina önsknigar.Mer tänker jag inte avslöja om du vill se hur det går för gänget så kan du se filmen på BIO den heter  Hej Hawaii.

jag återkommer med datumet du kan se den.

Av Elin - 28 januari 2009 20:26

den här dagen har kännts jobbig jag har varit less på allt och alla det beror nog på det trista vädret vi har haft idag.

 Men vi fick åka hem tidigare från skolan idag för att våra lärare skulle på ett möte. Det var skönt för att annars så skulle vi ha haft styrketränig och det skulle inte jag ha orkat idag så det var härligt att få komma hem lite tidigare.När jag kom hem med bussen gick jag till affären för att köpa det mat som vi i familjen skulle äta. Jag gick dit tillsammans med en hund som heter Nalle.

sedan när jag kom hem satt jag mig i soffan framför tv:n och slappade

medans jag såg på top model och mumsade på ett äpple.


Av Elin - 26 januari 2009 18:31

Idag på skolan har vi haft bild där får vi hålla  på att göra  ansiktsmasker jag håller på att göra en Musse Pigg mask.

När jag kom hem med 15.45 bussen gick jag hem för att äta kickomankyckling med mosadmotatis till.

efter jag hade ätit gick jag till kyrkan för att sjunga i kören som jag är med i det är 5 tjejer till som är med i kören. Nu håller vi på att planera en gudsjänst som vi ska hålla i själv ca: två veckor efter påsk.

När jag kom hem efter kören så tänkte jag at jag skulle ta det lugnt en stund tills klockan var 19.00 för då ska jag gå  packa min väska för jag ska gå på gympa ikväll klockan 20.00


det var allt för denna gång hej då

Av Elin - 25 januari 2009 18:22

Idag for jag och mamma till Sundsvall för att shoppa. Vi for först till stan och kollade vad det fanns att köpa där hittade jag 4 par tröjor  som jag ska ha på skolan har jag tänkt. När vi hade varit där ca:3 timmar gick vi och åt en tackotallrik det smakade gott :o).

När vi vart less på att vara i stan for vi till IKEA där köpte jag ett par jeans på ESPRIT.När vi kom hem så tog jag och mamma choklad och macka och såg på en film som heter EN ANDRA CHANS



                                        Det var allt för nu hej då


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards