Alla inlägg under januari 2010

Av Elin - 24 januari 2010 15:46

På eftermiddagen gick jag ner och åkte skidskor på hockey plan.

När jag kom dit var jag själv men när jag hade åkt i 20 i minuter så kom det bla en pappa med en son och tvillingar så jag spelade lite hockey med dom.

Nu ikväll har jag ätit potatismos och strömning (Det du syrran )

klockan åtta ska jag kolla hur lättlurad David hellenius kan bli i kvällens program av BLÅSNINGEN.



Av Elin - 23 januari 2010 23:52

Idag har jag varit inne i övik och badat i paradisbadet med ett gäng från skolan.

Det var roligt att vara där för det var så längesedan jag var där. Jag åkte alla rutschkanor som fanns där.

När vi hade badat klart och duschat och bastat klart så åkte vi och åt på Burger king.

Nu ikväll så har jag ätit en god middag som min kära mor har tillagat.

Och samtidigt så såg jag Robinsson.

Av Elin - 22 januari 2010 22:48

Nu ikväll har jag tittat på Lets Dance där Willy försökte dansa det var så roligt att titta på honom han gör det så himla bra och han är mycket bättre än bla Lasse Brandeby som var med och tävlade för några år sedan.

Men det var tråkigt att mannen med dom långa och snygga benen fick lämna kvällens program av Lets Dance  jag pratar så klart om Peter Wahlbeck (Jag skulle vilja ha sett mer av honom på dansgolvet.

Av Elin - 22 januari 2010 17:55

Jag gratulerar jag gratulerar jag gratulerar min mamma idag

med blommor och med blad er då blir hon så glad er

Jag gratulerar min mamma idag.

GRATTIS GRATTIS. 

Av Elin - 19 januari 2010 21:42

Ikväll har jag sett på mästarnas mästare på svt 1.Men jag såg inte dom första tio minuterna eftersom jag trodde det började kl 21.00

Jag hann se andra  och tredje tävlingen och jag såg också när Åsa Sandell blev besegrad av Tomas Johansson i nattduellen.

Av Elin - 18 januari 2010 19:00

Idag så tog jag med min gitarr till skolan för jag brukar nämligen ha en gitarr lektion med en musik lärare.

På dagens lektion så spelade jag bla  sånt e livet och håll om mig.

Idag har jag varit på årets första sång övning med ELGAMABE =kören som jag är med i.

Nu ikväll ska jag på gympa det är både roligt och och sunt att träna.

Av Elin - 17 januari 2010 17:23

I fredags var jag hos en kompis där jag var och såg på lets dance och såg när Viktoria Svensson blev den första att lämna programmet

På lördagen for jag och mamma till övik för att shoppa. Jag köpte två tröjor och träningsbyxor och en bok som heter SLUMPENS BOK.

När jag kom hem från stan igen så ringde den person som jag var hos igår och undrade om jag ville komma ikväll igen. Så på kvällen så såg jag robinson hos dom.

Idag har jag varit nere på hockey plan och spelat med några barn det var väldigt roligt men jag fick väldigt ont i fötterna eftersom det var så längesen jag åkte.

Av Elin - 15 januari 2010 19:05

Nu idag var det årets första dag på min praktikplats som är på ett dagis.

Det det var roligt att träffa alla barnen igen och höra hur dom har haft det i jul.

På kvällen var jag och tränade på PATS GYM det var 4 stycken där Så det var väldigt lugnt.

När jag kom hem så dushade jag och sedan tog jag det bara lugnt och drack te och kollade på en fars som gick på TV4.

Ovido - Quiz & Flashcards