Alla inlägg under juli 2009

Av Elin - 31 juli 2009 20:08

I onsdags for  jag med ett gäng till björnstugan för att vi skulle äta middag där.

Efter vi hade ätit for vi till en av tjejernas sommarstuga där vi satt och surrade vid havet.

I fredags var jag mamma pappa och syrran på urkult vi for dit för att vi skulle se på eldnatten.

I går var hela familen i sommarstugan där vi spelade badminton och grillade grillspätt.

Av Elin - 27 juli 2009 21:59

Förra veckan for jag mamma och pappa till den thailändskapaveljongen där DIGGILOO gänget skulle uppträda.

Här kommer några bilder därifrån :=)

Av Elin - 27 juli 2009 21:42


Av Elin - 26 juli 2009 21:57

Idag var jag Erika och Koffe i Käxed där vi hälsade på våran faster.

Det är så himla mysigt där.

Vi satt och fikade i en nybyggdpaveljong.

När vi kom hem så gjorde vi i ording oss för vi skulle åka och äta middag på kustladan.

Av Elin - 24 juli 2009 18:01

kvällen tillbringade jag nere på byns tennisplan då jag var bollkalle till ett gäng som spelade dubbel.Jag må säga att det blev många bollar som for i nätet det va skoj att titta på trots att det regnade.

När vi kom hem så skulle päronen på dans så då följde jag med att köra dom.

När vi kom tillbaka så gjorde vi det mysigt uppe på övervånigen så att vi sen kunde slappa och se på film

Här nedanför ser ni hur vi hade det :=)

Av Elin - 24 juli 2009 17:52

Hej på er
Det var ett tags sedan jag skrev någonting här men det ska det bli ändring på.

Idag har jag jobbat på Rövarbyn rövarbyn är ett ställe för barn där kan dom hoppa på studsmattor gå  i mörka gångar mm. Idag var det bara 31 pers så det va lite trist.Men jag fick tiden att gå genom att städa.

Ikväll får jag se vad jag ska göra kanske se någon film med några goda vänner.Hoppas att det blir bättre väder på Söndag så att man kan åka och fiska eller göra något annat skoj

Ovido - Quiz & Flashcards