Direktlänk till inlägg 4 februari 2011

Bowling kväll med Elgamabe kören.

Av Elin - 4 februari 2011 16:47

Ikväll ska jag fara och Bowla i övik tillsammans med tjejerna och ledarna i Elgamabe kören.

Men innan vi ska bowla ska vi ut och äta jag tror att vi ska äta någonting Tahilänskt men jag är inte riktigt säker.

Men det blir nog gott ändå.

Jag kommer att berätta hur det har gått ikväll imorgon eftersom vi kommer nog hem ganska sent.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 11 mars 2011 19:15

Idag har jag varit vid skuleberget och åkt olika saker som man kan åka nedför backen tex pulka och flygande matta. Dom hade en backe brevid som man kunde åka såna saker. Jag var där tillsammans med syrran och några kompisar och några barn. Istä...

Av Elin - 2 mars 2011 19:00


Idag när jag hade lunch rast på jobbet hörde jag på LÖNNÅ I P4 för att jag ville höra när min underbara vän Anton Hörnfelt var gäst hos henne. Guud vad en timme går fort ibland speciellt när det är någon man vill lyssna på länge.    Här är en...

Av Elin - 20 februari 2011 20:30


På söndagen var det dags för oss  att lämna Stockholm för att åka hem till lilla Docksta igen. Jag tycker att det är jobbigt att fara ifrån något som jag tycker är väldigt roligt som tex att fara till Stockholm. Buss resan gick ganska bra förutom...

Av Elin - 19 februari 2011 23:30

Idag har jag mamma och syrran varit i kista där vi har varit inne  kistamässan. Varför vi just var där idag beror på att vi såg på tv reklamen att äntligen hemma gänget skulle vara där så då fick vi lust att fara dit. Ps. bilder från det kommer sen...

Av Elin - 9 februari 2011 16:45


Nu ikväll har jag följt med pappa till byns bygdegård för att kolla på när pappa och dom andra som fanns i lokalen spelade Brigde. Orsaken till att jag följde med pappa just ikväll var för att jag hade fått samma uppdrag som igår nämligen att fotog...

Ovido - Quiz & Flashcards