Alla inlägg under december 2009

Av Elin - 23 december 2009 22:16

Hej på er alla dom här dagarna jag inte har skrivit något här på bloggen

har jag varit i stockholm och hälsat på min stora syster.

Just nu så sitter jag och hela min familj och kollar på filmen tomten är far till alla barnen.


jag vill bara önska god jul och gott nytt år till er alla

Av Elin - 15 december 2009 22:48

Hej alla ni som läser min blogg förlåt att jag inte har skrviit någont inlägg på länge men det beror på att jag har haft så mycket att göra på sista tiden.

Men jag kommer att skriva mera när jag har tid så sluta INTE  så sluta inte läsa jag återkommer.

Ha det så bra allihopa   

Av Elin - 11 december 2009 12:00

Hej på er Igår så gick jag upp till parken i kramfors för att jag skulle ta sprutan för svininfluensan det kändes ingenting att ta den det kändes som ett mygg bett .Men idag när jag vaknade så kände jag att jag inte mådde bra det kändes som om jag hade feber så jag stannade hemma från skolan idag för att vila upp mig tills imorgon.

Av Elin - 4 december 2009 22:00

Idag var for jag och pappa till ica och handlade lite smått och gått.

När vi kom dit visade det sig att dom hade dukat upp ett julbord så det var bara att börja hugga in av allt gott som fanns där.

Så jag behövde inte äta någon middag ikväll för jag åt så mycket av julbordet.

Ovido - Quiz & Flashcards