Alla inlägg under maj 2010

Av Elin - 31 maj 2010 22:26

Gick en promenad till Kyrkogården för att fira Hanna Greta för hon skulle igentligen ha fyllt år idag. Det firade jag med att ställa en blomma vid graven.

  

Av Elin - 30 maj 2010 22:27

Nu idag har jag varit nere på hockey plan och sett på när ett gäng ur Vrks klubben tränade Kadrilj  

När dom var klar fick jag lov att snabba mig hem  och göra iordnig mig för att vara på plats i kyrka klockan 4 för att öva sångerna vi ska ha på Elgamabe körens Gudstjänst  som skulle vara klockan 18.00 I Vibyggerå kyrka.
Efter att vi var klar med gudsjänsten i kyrkan som hade haft ca:30 besökare.

Gick jag till Docksta baren och köpte mig en mjukglass   

(årets första)

Av Elin - 29 maj 2010 14:21

Nu idag har jag varit ute på en härlig tur. Jag gick först runt Gällstasjön och lyssnade på barnministeriet som idag handlade om konfirmation

Jag avslutade promenaden med att gå och fika  inne i  Mums = det är en samlings plats i Docksta. Om ni har vägarna förbli så tycker jag att ni ska gå in och prova Uffes hembakade beskvier.

Av Elin - 26 maj 2010 21:23

Nu ikväll har jag varit uppe hos Åsa tillsammans med VRKS klubben där vi lastade på hopp hinder på en pick up bil.

När det var klart så for vi ner till byns hockey plan och lastade av hindrerna där.

För då vet vi vart dom är och det är lätt att ta fram dom när man ska träna eller när vi har tävling.

  

Av Elin - 26 maj 2010 21:23

Nu ikväll har jag varit uppe hos Åsa tillsammans med VRKS klubben där vi lastade på hopp hinder på en pick up bil.

När det var klart så for vi ner till byns hockey plan och lastade av hindrerna där.

För då vet vi vart dom är och det är lätt att ta fram dom när man ska träna eller när vi har tävling.

  

Av Elin - 25 maj 2010 19:30

Just nu så sitter jag framför tv:n och väntar på att min kära morbror ska komma hit han ska nämligen sova över här och det ska bli så kul.Men han verkar inte komma någon gång men men jag får väl trösta mig med att se Halv åtta hos mig där Helge skoog är bäst och hoppas att han kommer någon gång.

Av Elin - 24 maj 2010 21:00

I dag har min kära pappa fyllt år det firade jag och mamma med att sjunga och ge presenter till pappa och självklart så åt vi tårta tillsammans det var så smarigt (mums) Grattis Pappa !!!!!!!!!

Av Elin - 21 maj 2010 21:45

Nu ikväll har jag varit nere på  byns fotbolls plan och sett på en match som slutade med förlust för hemma laget det slutade 5-3.


    

Ovido - Quiz & Flashcards