Alla inlägg under maj 2010

Av Elin - 7 maj 2010 20:57

När jag kom hem från Skolan idag  så gick jag en promenad med Nalle till Byns bygdegård för jag skulle fixa till några saker inför en födelsedags fest som jag ska hjälpa till på imorgon kväll.

Av Elin - 6 maj 2010 21:43

Nu ikväll har jag varit på festival möte tillsammans med pappa vi fick samåka med bla producenten för hela Skulefestivalen .Vi for först upp till platsen där festivalen kommer att hålla till i sommar Det vart ett gäng som hade  samlas där uppe.

När vi hade funderat en stund om hur vi skulle kunna snygga upp där så for vi ner till DBTK huset för att fortsätta mötet inomhus och smaka Bolles fantastiska bullar.

   Här är en bild som visar hur festival platsen ser ut.

Av Elin - 5 maj 2010 20:12

Nu idag har jag övningskört med mamma jag övade på att backa smyga och parkera bilen.

Jag har också idag fått en inbjudan till ett bröllop som ska vara i Nora i sommar.

Övrigt i Docksta har det varit fotbolls träning nere i byns fotbollsplan.

Av Elin - 5 maj 2010 19:47

Jag har som ni säkert märkt hållt uppe med bloggen ett tag men nu kör jag vidare med nya tag.Och jag har kommit på ett ämne som verkar vara intressant.Jag tänkte att jag skulle börja skriva om allt som händer i en underbar by som heter Docksta.

Ovido - Quiz & Flashcards