Alla inlägg under maj 2010

Av Elin - 21 maj 2010 11:46

När vi skulle svänga ut på vägen från Ullånger med bussen så såg inte busscafören att det kom en bil från vänster körbana så han fick lov att backa tillbaka för att

släppa förbi bilen.

När hann höll på att backa så kom en bil som inte såg att vi höll pa att backa så bilen körde rakt in i bussen alla i bilen klarade sig utan skador

och vi kom senare än vanligt till Kramfors men jag hann i tid till praktiken iallfall så det var ju bra.

Av Elin - 17 maj 2010 20:52

Nu ikväll har jag varit och övat sånger till en gudtjänst som vi i Elgamabe kören ska hålla i den 31 maj.

Av Elin - 16 maj 2010 21:45

YES YES Höga kusten vann över Friska viljor med 3-1.

Här kommer några bilder från kvällen.

  

  

Av Elin - 14 maj 2010 21:15

Just nu så sitter jag på balkongen och solar samtidigt som jag hör när bilarna åker fram och tillbaka på E4.

Ikväll ska jag och pappa åka till Ullånger och se på när Höga kusten möter Friska Viljor i ett fotbolls därby.

Den här fina hästen gick jag och Nalle förbi när vi var ute på en promenad.

  


Av Elin - 12 maj 2010 18:05

Vet inte riktigt vad som har hänt i Docksta idag.

Men en sak vet jag att ikväll blir det Hem gjord pizza till middag.

Ikväll blir det att kolla på vad Anna Anka ska hitta på för uppgifter till sina deltagare som vill blir hennes Assistent.

Av Elin - 11 maj 2010 20:56

Nu ikväll har jag varit nere på byns fotbollsplan och tittat på när ett fotbollslag hade sin träning så klart var Nalle med och tittade hon med.

 Men nalle var inte den ända hund som var där och kollade utan det fanns även en vit älg hund som nalle gärna ville hälsa på.

När träningen var slut gick vi hem igen när vi var nästan hemma mötte vi en stor golden retriever som hette Pontus och då ville Nalle så klart hälsa innan vi gick vidare hem.

Av Elin - 9 maj 2010 14:47

Nu ska få veta vad jag hade för mig igår.Jag hjälpte till att ta hand om 9 barn från klockan 18.00 - 21.00 på ett 50 års kalas som höll till inne i byns bygdegård det var ca:100 st personer som hade kommit för att fira Ante Bull.Senare på kvällen blev det styr dans då dansade jag bla med Pattan och lill söder.Det var jätte roligt att vara med på festen.

Av Elin - 8 maj 2010 13:33

Klockan 11.00 gick jag ner till byns fotbolls plan tillsammans med Nalleoch kollade på när på P 11 spelade.Dessvärre vann Härnösand över Docksta/Ullånger med 5-1.

Men det är bara att kämpa vidare.

  

Ovido - Quiz & Flashcards