Alla inlägg under juni 2009

Av Elin - 18 juni 2009 17:12

I helgen som var hade jag det tufft först på fredagen var jag på kramfors stadsfesten med några kompisar där jag såg ALCASAR dom var jätte bra tyckter jag för jag har tyckt om dom lämge sedan åkte jag och syrran buss hem vi kom hem ca: halv 5 på morgonen.

På lördagen så skulle jag jobba som barnvakt på ett bröllopp det var kompisar til brorsan det var jätte roligt och bruden var så fin i sin svarta klännig.Men jag vart trött vi 01 00 tiden så då fick jag åka hem med brudparets chafför  ( Tack så mkt).

Och på söndagen så skulle jag hjälpa till på en häst tävling med att dela ut rosetter/morötter till dom hästar som klarade banan.

Så på söndagseftermiddagen var jag jätte trött så då slappade jag framför tv:n

Av Elin - 7 juni 2009 18:44

Kom nyss hem efter att ha varit på en jogging tur runt Näs

det va jobbigare idag än igår.

Jag springer förbi en helt fantastisk miljö b.la en hästhage.

Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt kanske gå till Emma eller till min granne som kom hem nu i fredags.

Av Elin - 1 juni 2009 21:26

På lördags eftermiddag for jag till kramfors för att följa med några släktingar till Ärsta parken för att se på när SHOWBIZ  uppträdde.

Det var fantastiskt bra jag föredrar att ni åker och kollar på dom.

På söndag vaknade jag 9.00 då gick jag ner till mormor för att äta frukost.

Sedan 11.30 såg jag på finalen av ROBINSON 2009 jag tyckte att det var fel person som vann det skulle ju ha varit Jormo som vann för han är ju en faktiskt en riktig robinson för han äter allt vad djungeln hade att bjuda på.

 Och när alla låg i skuggan för att inte var bli dålig så gjorde Jarmo gymnastik

Så alltså borde Jormo ha vunnit och inte den där tönten Ellenor



Ovido - Quiz & Flashcards