Alla inlägg under maj 2009

Av Elin - 29 maj 2009 18:12

Idag har jag varit ute på en promenad tillsammans med  Nalle. Vi gick förbi en hästhage där en mörk brun häst låg och sov det såg ut som den drömde det såg gulligt ut.I samma hage fanns det en svart häst som hade vita hovar.Sån snygg häst har jag aldtig sett förut.

När vi nästan var hemma så kom det massor av barn ut springandes ur skolan för att träffa Nalle det  måste det ju betyda att hon är väldigt  omtyckt.         Ja Nalle är en tjej


HÄR NEDANFÖR SER NI HUR NALLE SER UT

Av Elin - 28 maj 2009 19:54

Nu ikväll har jag tagit med Nalle på en promenad till fotbollsplanen där Mattis har haft träning han är jätte duktig och det är så kul att titta på honom.Nalle är väldigt lugn när hon är där hon bara ligger på marken och mår gott och kollar på ibland kan hon hoppa upp och ner när hon träffar någon och hon brukar ligga i mitt knä.

Idag gjorde hon en gullig grej hon la sig ner på  och började klia sig mot marken

Av Elin - 26 maj 2009 20:58

Här i bloggen hade jag tänkt att skriva om en hund som heter Nalle som jag brukar vara ute och promenera med man kan säga att jag är som en dag matte.

jag tänktejag skulle berätta lite om henne hon heter alltså nalle hon är 4 år och fyller år i November


om ni undrar någonting så är det bara att skicka en komentar

Av Elin - 22 maj 2009 15:43

I tisdags var jag i Sollefteå och hörde på Rock musik det var b.la några ur min klass som  spelade för dom har har startat ett band så det var roligt att höra dom.

Det var två andra band som spelade dom var också väldigt duktiga.

Det var en tjej som jag aldrig hade sett som också följde med och vi vart kompisar på en gång.Vi dansade och skrattade  för fullt för det var så roligt  bra musik var det också.

Och en av grupperna spelade en låt av Johnny Cash så då blev jag så glad så jag hoppade upp på golvet och dansade ännu mer.

Av Elin - 17 maj 2009 18:15

Hej på er

I helgen har jag gjort väldigt mycket faktiskt.Jag har b.la varit i min sommarstuga med min mamma och sen var vi hos min mormor och såg på Eurovision song contest när det vart klart att Norge vann STORT

jag måste få säga att jag tyckte om det bidraget så jag är inte besviken för att Svergie vart på plats 21.

Och idag så har jag varit i ÅS och målat skyltar som vi ska använda i VRKS-KLUBBEN

nu är det mat ropade mamma så nu måste jag dra

Av Elin - 9 maj 2009 22:30

Nu ska jag berätta vad jag har haft för mig idag.

Jo idag har jag jag gjort en utflykt med mina föräldarar och några släktingar ut till b.la bönhamn,rotsidan mm

där vi fikade och pratade och hade väldigt trevligt.

Sen så avslutade vi dagen med middag på Björnstugan


Här nedanför så ser ni bilder på hur vi har haft det idag.

P.S vi hade fantastiskt väder



Av Elin - 9 maj 2009 22:19

Nu var det ett tags sedan jag skrev någonting här på bloggen men jag vill bara säga att jag skriver bara om det har hänt någonting specielt.

Så om det inte står någonting så har jag ingenting att berätta så sluta inte att kolla utan håll ögonen öppna

Av Elin - 1 maj 2009 19:01

Hej svejs.

Ja just nu så befinner jag mig i min sommarstugan tillsammans med mina föräldrar vi har varit här sen i i torsdags och vi ska vara här till på lördags kväll.

Vi har gjort ganska mycket dom här dagarna vi har varit här . b.la har vi ätit god mat,vi har varit över hos våra grannar på fika sen har vi gjort en utflykt till Rödhällorna  som är en plats nära havet.

Ikväll ska vi bara ta det lugnt tror jag.


Hej då  P.S godkänner inte vad som helst

Ovido - Quiz & Flashcards