Alla inlägg under februari 2009

Av Elin - 27 februari 2009 19:53

hej på er en tid har gått innan jag har skrivit men jag ska nu berätta vad jag hae gjort det roligaste jag har gjort är att jag har åkt slalom med mina syskon i skuleberget det var jätte roligt var typ första gången.

Nu är det v 10 och jag är i stockholm hos min syrra ska äta god och och umgås med henne

det är var allt för nu

hej då

Jo det var en sak eftersom det är fredag och det betyder att det är Lets dance

så jag tycker att ni ska rösta på Morgan Alling 

för det ska jag göra


ha det så bra

Av Elin - 18 februari 2009 17:00

Hej på er

idag har jag varit på paradisbadet och badat med min klass

det var jätte roligt jag åkte b.la den rutchkanan med ringarna den var jätte

rolig för att min ring snurrade runt så jag fick typ åka baklänges hela banan det var läskigt men samtidigt jädrigt skoj.

Sen simmade jag ut i utomhus bassängen med mína kompisar.

sen när vi hade varit där 2 timmar gich vi upp för att duscha och basta.

När vi var klar så gick vi till MAX för att äta varsin hamburgare för at sen åka hem.


dset var allt för denna gång

Av Elin - 12 februari 2009 18:41

Nu var det ett tags sedan jag skrev något

men nu ska jag skärpa mig.

Idag har vi i klassen varit  i Härnösand på murbergets museum där va det en värd som tog emot oss och berättade om en ljud labyrint som vi skulle få testa senare. Men först så skulle vi gå en trappa upp för där skulle en 4 stråkkvartett spela för oss jag vet inte om jag stavar rätt.Iallafall när dom hade spelat fick vi välja några saker på ett bord för att andvända för att ha som  intstrumenter. Som vi tillsammans skulle göra musik av jag trodde inte det skulle gå men dom tyckte att vi var den bästa gruppen dom hade haft.

och när det var klart så fick vi testa ljudlabyrinten vi gick in genom en öppnig där fanns det en knapp som man skulle trycka på så att den vart röd för att säga sitt namn .Sen gick vi längre  in och där fanns det en telefon som man skulle lyfta upp och säga en någonting i.

Nu på kvällen kom min mormor så jag ska gå och vara  social med henne.


HA DET SÅ BRA komentera gärna

Av Elin - 7 februari 2009 14:23

Ja då var det dags för melodifestivalen det ska bli roligt att se hur det går för Petra Mede ikväll efter ha sett Kristian Luuks fantastiska instats som programledare.

Nåja idag har jag varit inne på svt:s hemsida för att höra bidragen i förväg och jag skulle vilja tipsa om en kille som heter Jonathan Fagerlund guud vad duktig han är på att sjunga och vilken härlig låt det verkar vara efter att hört honom i 1 min så jag hoppas att det går bra för honom.

och så ska Carolina af ugglas vara med i kvällens program också det kommer att bli skoj att se henne för jag tycker att hon är så hímla härlig när hon står på scenen


det var allt jag hade att berätta för nu  ring gärna och rösta om ni också tycker om Jonathan Fagerlund

                                      HEJ DÅ


Av Elin - 1 februari 2009 11:32

idag vaknade jag kl 5 över nio då gick jag ner och åt frukost.

klockan tio i tio gick jag till kyrkan för att vara med på en fredsmässa med vandring vi fick b.la tända ett ljus,sjunga några psalmer, och ta natt varden

Ca:11.30 gick alla till församlingshemmet för att fika och samtidigt lyssna på en som berättade om hur det var när hon var i Jerusalem i två 1/2 år.

Sen när det var slut gick jag hem och bytte om för att jag skulle få följa med en familj upp till Skulebergets topp.När vi kom upp så fikade vi och kollade vi på dem underbara utsikten ( den var helt magisk)



Ovido - Quiz & Flashcards