Alla inlägg under juni 2010

Av Elin - 30 juni 2010 16:36

I måndags så var det en stor dag för jag fyllde 20 år då det firade jag med att b.la började jobba på Rövarbyn.

När jag kom hem och när jag hade ätit mat så for jag och pappa till festival platsen fär vi skulle städa inför Skulefestivalen som är den 9 - 10 juli vid

Skuleberget biljetter finns att köpa hos Dbtk på Telefonnummer 0613-40455.

Tisdagen jobbade jag också på Rövarbyn.När jag kom hem så övningskörde jag tillsammans med mamma runt skofabriken.

Och idag Onsdag så har jag nyss kommit hem från jobbet och sitter framför datorn och vilar ut efter en stressig dag på jobbet.

Hoppas att ni har haft en underbar dag kram kram alla bloggvänner

Av Elin - 26 juni 2010 23:10

Här i Docksta har vi  firat midsommarafton vi har som tradition att åka till Mäja fäbodar där brukar vi fika spela på Choklad hjul och mycket mycket mer.

Sedan så åker vi iväg och äter middag och umgås med två par till.
Men i år valde jag att inte följa med mamma och pappa tid.
För jag hade fått erbjudande att följa med syskonen att fira midsommar afton i våran Sommar stuga..
Hoppas att ni har haft en lugn och rolig Midsommar.

Av Elin - 24 juni 2010 23:37

Om ni undrar varför jag inte har skrivit någonting på bloggen så är det för jag har varit i Stockholm och hälsat på min bror vi har hittat på väldigt mycket men jag orkar inte ladda upp några bilder nu men jag lovar att göra det på söndag
men tills dess vill jag bara önska alla en glad Midsommar.

Av Elin - 13 juni 2010 16:02

I går var jag och familjen bjudna på bröllop i Nora kyrka det var ca:50 personer som kollade på vigseln och i Bystugan där bröllops festen höll till var det ca:45 personer.


  


Av Elin - 11 juni 2010 15:45

Så här dagen efter studenten så hade vi en till bjudning då var det grannarna som var välkomna på fika.Och så kom F Olsson förbi själv klart fick han en bit tårta han också.


     

Av Elin - 10 juni 2010 20:00

För jag har tagit studenten för jag har tagit studenten för jag har tagit studenten fy fan vad jag är bra.
I torsdags så hade vi studentfirande hemma hos mig i Docksta.

Det var 14 personer som kom för att fira mig på denna stora dag.mamma hade gjort så fantastiskt god mat som vi bjöd gästerna på.

Jag vill tacka alla som kom och firade mig och för alla fina presenter jag fick.

  

Av Elin - 6 juni 2010 20:46

Idag har man kunnat firat Nationaldagen på olika sett i Docksta man kunde b.la åka häst och vagn till linbanan där man kunde åka upp till toppen av skuleberget och gå en vandring uppe på berget.

Men jag firade Nationaldagen med att se på när fotbollslaget Rövarna spelade match i Ullånger dessvärre förlorade dom med 2-3 mot Nordingrå.


  

Av Elin - 5 juni 2010 19:55

Denna dag har jag inte varit ute på en promenad runt Docksta för jag har inte haft tid.

För att jag har städat mitt rum hela dagen och jag lovar er att om jag ska städa mitt rum ordentligt så tar det en hel dag.
Nu ska jag sluta att blogga för att gå in till tv rummet och se på sommar krysset för det tycker jag är ett måste på lördagen.


Ha en bra Lördag

Ovido - Quiz & Flashcards