Alla inlägg under oktober 2009

Av Elin - 30 oktober 2009 17:26

Vaknade kl 09 24 efter en kväll som bestod av att jag och syrran var och firade Halloween hos syrrans kompis.

Efter jag hade ätit frukost gjorde jag syrran brorsan och mamma ett 35 minuter pilates pass när vi hade gjort det klart gick jag en promenad med en hund som vägrade att gå den vägen som jag hade tänkt att gå så vi gick en annan väg.När jag kom hem var dom andra tillbaka efter deras promenad då fikade vi tillsammans.

Ikväll ska jag och syrran till pattan och halloween pyssla.


Ha en läskig halloween allihopa Flört

Av Elin - 29 oktober 2009 16:30

Gårdagen var jag och syrran på tjejkväll på pats gym där det var 6 stycken som höll på att träna när vi kom.

Resten av kvällen  befann sig tre tjejer och Wilmer  hos pattan där det visades  skräck film hela natten och sedan så såg vi på roliga you tube klipp så att vi vågade gå hem i mörkret.


Av Elin - 28 oktober 2009 14:43

Dom här dagarna då jag inte har skrivit någonting här på på bloggen har jag varit i stockholm hos min syrra  det har varit jätte roligt att vara där vi har gjort så mkt roligt. Ena kvällen for vi och såg på bio  där vi skulle se den nya animerade filmen UPP i 3D.När syrran höll på att ta ut biljetterna så såg jag Jonas Gardell gå ut genom entre dörrarna det var roligt att se honom där undrar om han också hade sett UPP.Filmen tyckte jag var bra så den får 6 av 10 av mig.

Vihar också varit hos Fredrik och Ann där vi fick varma mackor och Nypnsoppa det var väldigt längesedan jag drack nyponsoppa så det var väldigt gott och trevligt.

Ja nu har jag berättat lite av vad jag gjorde i stockholm.


Ha det så bra alla fina människor Glad


Av Elin - 22 oktober 2009 21:42

Idag var det sista dagen på min praktik plats jag har fått beröm av dom som jobbar där dom tycker att jag gör det fint där.Det känns bra men jag skulle inte vilja jobba där i framtiden men det var bra att testa så att jag vet.

Min lärare ska försöka hitta en annan praktik plats och jag hoppas att det blir på något dagis


ha det så bra

Av Elin - 21 oktober 2009 21:03

På eftermiddgen idag har jag varit på praktik på komunhuset där jag är som en värdinna som diskar och torkar bord och håller det snyggt i lokalen.

På kvällen har jag sett på bonde söker fru det är så roligt att kolla på och se om bönderna hittar kärleken.

Om ni undrar varför jag inte har skrivit på länge är de för att jag inte mått så bra.


// Elin

Av Elin - 13 oktober 2009 18:02

Hej på er ja som ni säkert har märkt har jag inte skrivit något här på väldigt länge och det beror på att jag har varit förkyld jag har legat i feber flera dagar och varit trött men annars är det bara bra förutom att jag har hosta som inte jag inte kan bli av med.

Men imorgon har jag tänkt att gå till skolan så jag får se hur det går där.



hej svejs / Elin

Av Elin - 6 oktober 2009 20:48

Idag hände det en lustig sak som aldrig hänt mig förut. Det var att den buss som jag åker till skolan med kom ca:50 minuter försent och det berodde på att busschafören hade försovit sig.

Efter en stund så kom det en annan buss så det blev ju bra till slut


Av Elin - 5 oktober 2009 22:37

Hela dagen på skolan har vi sett på teater som har handlat om mobbing och när den teatern var slut så pratade skådespelarna med oss och ställde frågor till oss som vi fick besvara via olika tecken.


det var allt jag ville berätta från idag



Ovido - Quiz & Flashcards