Alla inlägg under november 2010

Av Elin - 28 november 2010 14:30

Förra helgen var det skyltsöndag i Docksta.

På morgonen for mamma  pappa och jag först till våran "sommar stuga".

Senare på dagen åkte vi in till kramfors där vi hade tänkt att gå på deras skyltsöndag men det gjorde vi inte för vi tyckte att det var för kallt så vi beställde

bara PIZZA på jakten och åkte sedan upp och hälsade på mormor.

Efter att vi hade varit där ca:2 timmar var det dags att åka hem igen för att jag skulle hinna hem till kick boxningen i byns gympa sal.


Av Elin - 23 november 2010 22:30

I helgen var det Årsfest i Byns Byggdegård. Här nedanför är det några bilder från en underbar kväll om jag får säga det själv.

P.S om  det är någon som inte vill vara med på bild är på bloggen så hör av er till mig så tar jag bara bort bilden.

På den första bilden kan ni se hur det såg ut inne i bygdegården innan allt folk kom


  

 Här nedanför kan ni se människor som var sugna på att äta av den goda middagen som några ur pingisklubben hade lagat till

Om ni inte har listat ut vad det var vi fick så var det Tacos.


Här var 2 glada människor som var på festen

Hej Hej på er.


Den här kvinnan blev årets DBTK:are. Stort grattis till dig

    

Kvällens Underhållare heter Kung Bore han var fantastisk,

han bjöd verkligen på sig själv

Kung Bore om du ser detta så ska du veta att du är hjärtligt välkommen tillbaka till Docksta.

P.S det är kung bore som står där med gitarren.

  


Om jag har stavat någonting fel så ändrar jag det imorgo


    

Av Elin - 14 november 2010 21:30

Sedan klockan 9:00 idag har jag varit i kyrkan och övat några sånger som vi ska sjunga  till biskopen när hon var  i VIBYGGERÅ och hälsade på. vi sjöng en låt tillsammans med kyrkokören och sedan sjöng vi Elgamabe kören låten Gabriellas sång som är med i filmen så som i himmlen.

När Gudstjänsten var slu var alla välkomna till Församlings hemmet för att äta lunch som två ut församlingen hade hjälpt till att laga. mums.

När jag kom hem igen var klockan 12:30 så då var jag ganska trött så då lade jag mig framför tv:n och såg när Andre Myhrer blev två i slalom.

På kvällen var det återigen dax att gå till byns gymnastiksal där det var boxning.



Av Elin - 13 november 2010 16:32

I fredags var jag hemma och tog det väldigt lugnt det kunde jag göra eftersom jag hade tänkt att åka till Ullånger för ett ärende men det vart inte så

så då satte jag mig framför tv:n och såg på filmen is age 3 som jag har på DVD.

På kvällen såg jag IDOL tillsammans med mamma och pappa. Och dessvärre åkte tyvärr Elin Blom ut. Det tyckte jag var väldigt tråkigt eftersom jag tyckte att hon var en väldigt bra sångerska.


  

Nu på lördagen gick jag ut och promenerade med Nalle runt (Näs).

När jag kom tillbaka så ringde en vän till mig och frågade om jag ville hjälpa henne att dela ut alla jultidningar som folket som bor brevid mig hade beställt.

Och det är ju klart att jag kunde ställa upp med det.

Av Elin - 10 november 2010 22:00

Just nu så sitter jag framför datorn och skriver ett litet inlägg.

Nu på förmiddagen har jag varit i kramfors för att det var återigen dags att plugga.Vi är fyra tjejer som håller på att utbilda sig till barn assistent inom barnomsorgen.

På kvällen så gick jag till byns gymnastiksal för där brukar det vara motions gympa.Och jag har varit med på gympan i ca 2-3 år.

Så nu sitter jag här framför tv:n igen och njuter av ett avsnitt av Desperate Housewives

Av Elin - 8 november 2010 19:55

Innan jag skrev detta inlägg.Så klickade jag in mig på (statistik) för att se hur många besökare som har varit inne här på min blogg.Och det visades att jag har haft 31 besökare samanlagt sedan jag skrev förra inlägget.

Så tack alla ni som har varit inne på min blogg och läst.Det är så roligt att se.





Av Elin - 1 november 2010 18:53

I morse fick jag sova till 07:00 istället för 06:30 jag fick alltså  sovmorgon.

Eftersom mamma skulle åka tillsammans med några jobbar kompisar till Kramfors.

Och eftersom det inte går någon  buss på morgonen nu när det är v.44 lov så fick  även jag också plats i bilen.

När vi kom fram till kramfors så gick jag diretk upp till kryddans förskola brevid skarpåkersskolan där jag jobbar tre gånger i veckan.

När jag slutade jobba för dagen så stod mamma med sina arbetskamrater och väntade på mig.Vi hade bestämt att jag skulle få åka hem med dom också.

Så när vi kom hem så lade jag mig i soffans och vilade medans jag såg på förkväll.

Ovido - Quiz & Flashcards