Alla inlägg under april 2009

Av Elin - 27 april 2009 19:19

som ni säkert vet är jag med i en kör som heter ELGAMABE ni kan ju gissa hur  det blev det namnet. Iallafall så höll vi i en gudtjänst i kyrkan i går alldeles själva utan präst.

Där vi b.la sjöng my heart will go on m.m  och sen var det tjej som sjöng (så vill stjärnorna) Som Molly sanden sjöng i årets upplaga av melodifestivalen.

Idag när vi hade kör övningen så fick vi tre rosor av kyrkorådet för dom tyckte vi var så bra i går kväll.


Här nedanför ser ni hur rosorna ser ut

Av Elin - 25 april 2009 11:03

Hej på er

ja nu var det längesedan jag skrev någont  så nu ska jag berätta vad jag har gjort sen sist jag skrev.

B.la har jag var på utvecklingssamtal om vad jag ska göra av  med mitt sista år i skolan.

Sen har jag och  mamma  blivigt  bjuden på fika hos våran granne och. Igår vart jag bjuden på middag hos Emma med familj och idag ska jag följa med dom tiil stan och shoppa och äta mjukglass i den härliga vår solen som äntligen har kommit.

Ja nu har ni fått veta lite av vad jag har gjort.

Och tack för alla fina komentarer.

Av Elin - 20 april 2009 21:00

Hej idag har det varit en jobbig dag för jag har varit så himla trött eftersom det var första dagen efter påsklovet dåjag tillbringade den mesta tiden i stokholm där jag bodde med min syrra.

Så nu är jag hemma igen just nu så sitter jag och slappar frömför tv:n


HA DET SÅ BRA


Av Elin - 17 april 2009 18:43

Idag har jag syrran och koffe varit ute i Sigtuna det var riktigt härligt. vi låg på en filt där vi fikade spelade kort och hade det väldigt mysigt.

Men det fanns ett problem att det fanns så många fåglar som tiggde efter mat. Det känndes som om dom skulle bita oss i fötterna och det var en fågel som höll på att ta syrrans handväska men jag hann ta den.

Nu ska vi planera vad vi ska hitta på ikäll kanske sitta hemma och spela chicago och dricka lite vin.

Av Elin - 16 april 2009 15:24

Ja nu ligger man och slappar framför tv:n hos syrrans lägenhet som hon bor i här i stockholm tillsammans med koffe = hennes kille.

Jag har varit här sedan i måndags då jag får upp med mina syskon.

Igår kom koffe upp och det firade vi med att käka räkor ( det var riktigt gott.

Idag vet jag inte vad vi ska göra hörde av Erika att vi skulle gå och kolla på nån typ av stand up så jag får se hur det blir med den saken


Ha det så bra

Av Elin - 11 april 2009 19:43

Här nedanför ser ni prispallen för äggmålartävlingen jag vart trea

inte tyckte jag att en krokodil va värd att bli två.

komentera gärna vad ni tycker

Och så vill jag hälsa alla en härlig lördag.

Av Elin - 11 april 2009 14:47

Hej idag det dags för årets påsktävling i huset det innebär att man samlas ett gäng och så får man måla ett ägg var på ca:45 min sedan när alla är klar så får man rösta på vem som är finast och även på jumbo som innebär den som är sämst.

Det brukar alltid vara pappa som blir det.

Här nedanför så ser ni alla äggen ni kan ju lämna en komentar vem ni tycker är finast.

Glad påsk på er

Av Elin - 9 april 2009 23:42

Idag har jag varit och kollat på när vår skola i byn har haft påskparad på järnis.Jag gick dit med min GRANNE och så tog jag med mig Nalle. Det var trist väder  så det var inte så härligt att gå. Men det är ju bara påsk en gång om året så vad gör man inte för barnen i byn .

Ikväll kommer mina syskon hem från stokholm så det ska bli väldigt skoj att träffa dom  för det var rätt så längesedan.

Ovido - Quiz & Flashcards