Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Elin - 24 januari 2011 21:52

Som ni säkert vet har min mormor varit på besök hos oss eftersom min mamma fyllde år i lördags.

Men tyvärr så går ju helgen väldigt fort och det var dags att börja jobba igen på måndagen.

Denna måndag var det blev det lite annorlunda för jag fick åka med mormor till jobbet för hon åker förbi kranfors.

Så det betyder att jag fick sovmorgon imorse.¨

Det var så underbart att få sova en halv timme extra det är något jag sällan få göra.

Av Elin - 24 januari 2011 19:45

Nu ikväll har jag varit på motions gympa när jag kom dit så var det fullt i omklädningsrummet.

Det visades vara 19 stycken som ville gå och träna gymnastik så många vet jag inte om det har varit någon gång förut så det var ju super duper roligt att det var så många.

Hoppas att alla kommer tillbaka nästa tisdag.

  

Ovido - Quiz & Flashcards