Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Elin - 30 oktober 2010 18:46

Just nu så sitter mamma och pappa  och ser på TV och jag sitter vi ett av borden och bloggar.

Ni ska bara se vilket kakfat hon har ställt fram.

Jag längtas till vi får börja fika av hennes alla goda bullar och kakor.

Ikväll så är det återigen ett avsnitt av programmet (SÅ MYCKET BÄTTRE)

som är klockan 20.00 på TV4.

Det rekommenderar dig att se.

Återkommer med ett nytt inlägg klockan 22.30 då det är slut och Robins har varit.

Av Elin - 30 oktober 2010 18:46

Just nu så sitter mamma och pappa  och ser på TV och jag sitter vi ett av borden och bloggar.

Ni ska bara se vilket kakfat hon har ställt fram.

Jag längtas till vi får börja fika av hennes alla goda bullar och kakor.

Ikväll så är det återigen ett avsnitt av programmet (SÅ MYCKET BÄTTRE)

som är klockan 20.00 på TV4.

Det rekommenderar dig att se.

Återkommer med ett nytt inlägg klockan 22.30 då det är slut och Robins har varit.

Av Elin - 30 oktober 2010 18:33

 

Hej alla mina blogg läsare

Idag har jag mamma och pappa varit ute i våran sommar stuga för att se om den stod kvar och det gjorde den som tur var.

Direkt när vi kom fram så gick vi en promenad på ca: 6 km så det tog ca: 1 timme att gå.Så när vi kom tillbaka var vi väldigt sugna på fika så då satte vi oss i soffan och mumsade i oss allt det goda fika som pappa hade packat ner.

Och samtidigt såg vi en föreläsning som Alexander Bard tog hand om.

 


Ovido - Quiz & Flashcards