Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Elin - 29 oktober 2010 21:00

Just nu så sitter jag framför tv:n och och ser på IDOL och  är väldigt mätt efter den goda middagen som jag bjöd mamma och pappa på.

När jag var nere i Täby  hos min syrra förra året så bjöd jag dom på Lasagne och det blev väldigt uppskattat av både min syster och bror och deras respektive som också var där.

Pappa blev väldigt sugen på att prova den

och nu efter ett år så var det dags för han att få äta lasagnen.

Och han tyckte det var smarrigt. PS mamma också.

Av Elin - 29 oktober 2010 14:00

När jag  var ute och gick med Nalle idag.

Fick jag ett fint telefon samtal av min köra storebror.

Han brukar nämligen ringa mig på fredagar då jag är jag ledig.

Han vill höra hur jag har detjag och det  tycker jag  är jätte mysigt.

När jag och nalle nästan var hemma  så stannade jag till för att titta på en domherre som satt och vilade på en gren.

Jag tror inte jag har sett en domherre så där nära förut.

Så det var roligt att se.

PS det var helt fantastiskt väder när vi var ute och promenerade.

Ovido - Quiz & Flashcards