Alla inlägg under mars 2011

Av Elin - 11 mars 2011 19:15

Idag har jag varit vid skuleberget och åkt olika saker som man kan åka nedför backen tex pulka och flygande matta.

Dom hade en backe brevid som man kunde åka såna saker.

Jag var där tillsammans med syrran och några kompisar och några barn.

Istället för att berätta vad vi gjorde så tänkte jag visa några bilder hur vi hade det.

Så varsågod att scrolla ner så ni får se bilderna.


  


  


  

Bilderna tagna av Elin P.S om ni på bilderna inte vill vara med hör av er till mig så fixar jag det .


Av Elin - 2 mars 2011 19:00

Idag när jag hade lunch rast på jobbet hörde jag på LÖNNÅ I P4

för att jag ville höra när min underbara vän Anton Hörnfelt var gäst hos henne.

Guud vad en timme går fort ibland speciellt när det är någon man vill lyssna på länge.

  

Här är en bild på min underbara vän som jag tog när jag var på fest.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards