Alla inlägg den 9 september 2010

Av Elin - 9 september 2010 20:11

På skolan idag har vi haft idrott och hälsa då har vi gått en promenad väg som kallas (Hälsans stig ) hela sträckan är 4 km så det tog ca 45 min att gå runt.

När jag kom hem till Docksta igen så bytte jag om för att jag skulle träna pilates i 35 minuter.


Av Elin - 9 september 2010 19:15

När hubertus jakten hade varit så åkte vi hem för att byta om till ikvällen.

För då blev alla som hade varit med tidigare på dagen bjudna på middag inne i Ann och Lasses Lada där hade dom satt upp röda och vita Ljus slingor lite här och där inne i Ladan. Det var jätte mysigt kändes som om man var i USA


Här nedanför får ni se några bilder från kvällen.


Här sitter Göran på sin häst och berättar lite info om Hubertus jakten

  


Här står vinnaren av Hubertusjakten 2010 Tyvärr minns jag inte vad hon heter

P.S titta på den vita hästen som sticker in sitt huvud (Gulligt eller hur)    

  






Ovido - Quiz & Flashcards