Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Elin - 25 augusti 2010 10:54

Dag tre : gick jag och syrran ner till ett stort Centrum som ligger brevid där hon bor.

När vi hade gått där en timme så gick vi och åt på ett ställe som heter Palma som ligger inne i centrumet.

Klockan 18.00 började jag och syrran att åka in till stan för vi skulle gå på BIO och se på filmen Sex and the city 2.Den var jätte rolig och en sån film man blir glad utav.

Den var 2 tim och 20 min så när vi kom hem gick vi direkt och lade oss.


P.S dag 2 gjorde jag inte så mkt som är värt att veta.

Av Elin - 25 augusti 2010 10:38

Dom här dagarna jag inte har skrivit några inlägg beror på att jag har varit i Stockholm den här veckan.

Så istället för att jag skriver bara ett inlägg där jag berättar vad jag har gjort så ska jag skriva ett inlägg för varje dag jag har varit där så att jag inte glömmer något. Ni kommer att  förstå   


Ovido - Quiz & Flashcards