Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Elin - 26 februari 2010 22:57

Nu ikväll har jag sett på lets dance och jag är så glad att Willy Björkman är kvar i tävlingen. Jag gillar hans personlighet att trots alla hårda ord han får från juryn så tar han alltid det så positivt.   HEJA WILLY

Av Elin - 26 februari 2010 19:31

 I morse när jag väntade på bussen så kom den 10 minuter  försent.Så jag vart 10 minuter sen till teori lektionen så det kändes lite pinsamt att komma in när alla satt och väntade på att lektionen skulle börja.Men till mitt försvar det var inte mitt fel att jag kom sent.

Om en kvart så är det Lets Dance då jag får se mina favoriter Stefan Sauk och Willy Björkman dansa på dansgolvet.   


I dag var jag och mamma över hos grannen och fikade. Det här var en sak som hon bjöd på. ( supergott)


  



Ovido - Quiz & Flashcards