Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Elin - 17 augusti 2009 21:40

Idag har jag varit ute på en promenix med Nalle i vårsolen det var helt underbart.När jag kom hem så tog jag undan på diskbänken det brukar jag göra när jag inte har något att göra.

När päronen kom hem så åt vi middag efter jag hade ätit och duschat gick jag en sväng till Emmsi.

Nu sitter jag framför tv:n och ska njuta av en kopp te innan jag går och lägger mig

Ha det så bra allihopa

Av Elin - 17 augusti 2009 13:20

I Onsdags drog man till stokholm med päronen.

Där låg jag på hotell en natt resten av resan sov jag över hos syrran och koffe i deras lägenhet.

Fredagen bestod av att vi for till grönan där vi träffade resten av familjen.Det roligaste på grönan var Jet line = Berg och dahlbanan som jag åkte fyra gånger.

På lördagen skulle syskonen springa midnattsloppet så det blev middag  Täby innan det bar iväg till tävlingen i regnet.

Ovido - Quiz & Flashcards