Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Elin - 20 mars 2009 22:39

Hej har suttit och kollat på Let´s Dance

det var ett fantastiskt program och David Helenius bjuder verkligen på sig själv som alltid nu till kvällens dans.

Har hejat på Morgan Alling sen program ett och verkligen hoppades på att han skulle gå till final men ikvällens program tog allting slut då blev utröstad.Det tyckte jag var skit tråkigt för jag gillade verkligen Morgan tyckte om hans personlighet.


Nu ska jag fortsätta se på filmen jag håller på att se det är Hundtricket


Ha det så gött allihopa



Av Elin - 20 mars 2009 19:49

Idag har har det varit en händelserikt dag.Ja har b.la varit på min praktik där jag gick en promenad med en tjej.Och var med på en dans lektion.Sedan när jag kom hem så fikade mamma och jag en macka och en semla det smakade gött

medans mamma höll på med att sy om en tröja som hon ska ha på sig på dansen hon  och pappa ska på ikväll.

Själv ska jag bara vara hemma och slappa och se på Let`s dance se om Morgan tar sig vidare till final.


Ovido - Quiz & Flashcards