Alla inlägg den 14 november 2009

Av Elin - 14 november 2009 22:53

På eftermiddagen åkte jag och mamma till övik där vi gick runt och kollade på vad stan hade att erbjuda jag köpte faktiskt 3 julklappar (Så det känns skönt för att jag brukar vara så dålig på att hitta julklappar i tid.

När vi kom hem så myste vi och åt kräftor medans vi såg dansbands-kampen.Men jag gick ner och såg när team Ola vann körslaget istället.STORT GRATTIS till er ni är värdiga vinnare.


Ha det så bra

Av Elin - 14 november 2009 00:02

Hej på er alla hoppas att ni inte har haft otur idag för det har jag inte haft för att när jag väntade på bussen så hittade jag en krona som jag plockade upp.Idag har jag inte varit på skolan någonting för hela klassen  har varit  i Härnösand på technicus där vi fick lära oss om luft tryck och olika partiklar som svävar i luften.

Jo jag var faktiskt inne skolan en snabbis för att jag skulle prova ut  en studentmössa jippih


Ovido - Quiz & Flashcards